Finalizado

Vaya... este evento ya ha finalizado, pero te podemos ayudar a estar al día de los próximos eventos si te suscribes a nuestra newsletter. ¡Así podras reservar tu plaza a tiempo y saber qué hacen cerca de ti!

Música Barroca a Sant Martí: PÉRGAMO ENSEMBLE

Música

  • Música Barroca a Sant Martí: PÉRGAMO ENSEMBLE
  • Música Barroca a Sant Martí: PÉRGAMO ENSEMBLE

Ciudad: L'Esquirol

Lugar: Església de Sant Martí Sescorts

De domingo 8 septiembre 2024, 19:00 h a 20:30 h

Ver descripción del evento
dom. 8 sept.
19:00 h
Finalizado
Pérgamo Ensamble Guardonat el juliol de 2019 amb el Gran Premi del Jurat del VIII concurs de Música Antiga de Gijón, Pérgamo Ensemble... Leer más

Pérgamo Ensamble Guardonat el juliol de 2019 amb el Gran Premi del Jurat del VIII concurs de Música Antiga de Gijón, Pérgamo Ensemble va començar a oferir els seus primers concerts l'any 2016. Des de llavors han realitzat concerts per Espanya i Europa. Els seus membres formen part d'agrupacions de reconegut prestigi com la The Academy of Ancient Music, l'Orquestra Barroca Catalana o Al Ayre Español.

VENEZIA ALLA MODA

Vivaldi, Platti, Marcello

L'any 1720, Benedetto Marcello va publicar Il teatro alla moda, una crítica satírica sobre el món de l'òpera, espectacle que apassionava a tots els italians i, especialment, als. En aquell moment, Antonio Vivaldi ja era una eminència com a compositor i violinista, i la seva fama era de sobres coneguda a tota Europa gràcies a l'èxit rotund de la seva música instrumental, la seva música religiosa i, per descomptat, gràcies a ser un dels millors empresaris en el món de l'òpera amb grans habilitats com a negociador. El text de Marcello, que dedica una gran part a Il prete rosso és un fidel reflex, des de la més fina ironia, de que succeïa en els escenaris i entre les bambolines dels teatres italians. Tant Marcello com Vivaldi van compondre un bon nombre d'òperes amb les quals van collir grans èxits. El cas de Giovanni Benedetto Platti és diferent. Va ser prestigiós com a compositor i com a instrumentista, perquè tocava l'oboè i el violí i, després dels seus anys a la República de Venècia, va ser contractat en la cort de Würzburg, on va residir fins al final dels seus dies.